درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

درسا تمام دارایی من

بدون عنوان

1389/8/13 11:48
نویسنده : ننه نی نی
49 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یه اتفاق جالب افتاد که گفتنش خالی ازلطف نیست وشایدبرای کمترکسی اتفاق بیفته. برای تست سلامت جنین که رفته بودم نیازبه سونوی جدید داشت و اجبارا سونودادم اما درکمال تعجب دکتر گفت نی نیت دخمره. من که تاحالا فکرمی کردم یه پسمر توشیمکم دارم  بهم شک واردشد وتاهمین لحظه هنوزازشک درنیومدم.

 

برای منوباباش فرق نداره چی باشه هرچی باشه سالم وصالح باشه . امااین قضیه باعث شد دیگه به سونوگرافیها اعتمادنکنم . تازه هنوزبازشک دارم چی تو شیمکمه یه دخمر؟ یایه پسمر؟ شایدم هر دوش!!! کارخداست دیگه یهو دیدی شد. میترسم یک ماه دیگه برم سونو باز بگن پسره. به خاطرهمین میخوام فعلا چیزی واسش نخرم تابه دنیابیاد.

وای راستی سوغاتیهای مامان بزرگش روبگو که ازمشهدبراش آورده. بلوزشلوارسورمه ای- شال وکلاه همون رنگی ...وکلی چیزای پسمرونه دیگهه . ههههه ژاکتش روبگو.

به هرحال ای نی نی کوچولو موچولو که تو دلم لونه کردی هرچی باشی منوبابایی دوست داریم.اما اینوبگم که دیگه چیزی واست نمیخرم تامطمئن بشم که چی هستی.قربون اون پاهای کوچولوت بشم که دیروزتوسونو دیدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)