درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

درسا تمام دارایی من

اولین " ماما بابا" گفتن درسا

1391/4/6 9:05
نویسنده : ننه نی نی
155 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسسسلام به همه

 

من وبابا اومدیم تا یه خبر خوش بدیم. البته شاید برای بقیه این قضیه عادی باشه اما برای ما خییییییییلی ارزشمنده.

دیروز (۵/۴/۱۳۹۱) شازده خانوم ما برای اولین با بصورت ارادی کلمه ماما و بابا را ادا کرد.

بابایی داشت پوشکش میکرد که ازش پرسیدم: کی داره پوشکت میکنه؟ گفت: بابا!!!!!!!!!!!!!

بعدش گفتم: کی مم بهت میده؟ گفت: ماما!!!!!!

من و بابات میخواستیم بخوریمت ازخوشحالی.

دردش به جونم . بااینکه تا حالا کلمات مفهوم و نامفهوم زیادی گفته مثل: دایی (خطاب به همه اطرافیان)

بلقی(جاروبرقی ) دوگی(دوغ) دوب(توپ) دت(دست) ... اما بابا و ماما گفتنش یه چیز دیگه است.

لحظه شماری میکنم برای اون روزی که بشینی یه سره برام حرف بزنی وتعریف کنی جیگرمامان.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)