درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

درسا تمام دارایی من

تولد دوسالگی شپل مامان وبابا

1391/12/21 9:47
نویسنده : ننه نی نی
156 بازدید
اشتراک گذاری

      روزتولد تو میلاد عشق پاکه     برای شکراین روز پیشونیم به خاکه

 

دوسالگی یعنی گذر از یک مقطع سنی حساس به یک مقطع سنی حساس دیگه.

دوسالگی یعنی شروع من هستم.

دوسالگی یعنی میخام خودم غذاموبخورم.

دوسالگی یعنی میخام خودم لباسمو انتخاب کنم.

دوسالگی یعنی میخام بدونم و یادبگیرم.

دوسالگی یعنی میخام خطرکنم.

دوسالگی یعنی به من نگوچکارکنم چکارنکنم.

دوسالگی یعنی میخام تمام خونه رو به هم بریزم و جمع وجور نکنم.

و درآخر :

دوسالگی یعنی تشنه محبتم و میدونم که دنیافقط من و ممه مامانم یا شیشه شیرم نیست.

تو دنیا یه چیزایی هست به اسم آدم٬ماشین٬مغازه٬خانه٬پارک٬ساندویچ٬دمپایی٬زیرشلواری

٬کامپیوتر٬بازار٬مشهد.

ومن هرچند که نشون میدم دیگه بزرگ شدم و مواظب خودم هستم اما حتی بیشترازقبل

نیازبه توجه ومراقبت دارم.

عزیزم. دختر بزرگم . خانومم . بهترینم                                 تولدت دوسالگیت مبارک

دوسال پیش در چنین روزی ساعت ۱۰و۴۴ دقیقه صبح از دورنم به آغوشم منتقل شدی.

وحالا بعداز دوسال:

ماشااله میشه گفت کاملا صحبت میکنی. حدود۲۰تا شعر رو ازحفظ میخونی سوره کوثر

وصلوات رو با اون زبون شیرینت ازحفظ میگی. برات حظ میکنم وقتی کلمات آخر سوره توحید

رو محکم ادا میکنی.

ازشیرنگرفتمت چون به ایام نوروز نزدیک هستیم و میترسم اذیت بشی و این ایام بهت خوش

نگذره . انشاا... بعداز تعطیلات نوروز.

قصد داریم امسال جشن تولدت رو با چند روز تاخیر بگیریم تا تیناجون هم بیاد. اما قراره امشب 

یه مهمونی شام خودمونی بگیریم که خانواده هر دو پدربزرگ ومادربزرگها بیان خونمون. 

حتما خوش میگذره. 

 

دوستت داریم. خدای بزرگ همه فرزندان رو به والدین ببخشه تو رو هم برای ما حفظ کنه.

                                                               امضا     مامان و بابا

                                                                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)