درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

درسا تمام دارایی من

درسا و گوشواره هاش

1391/5/27 17:08
نویسنده : ننه نی نی
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت که حالا دوتا گوشواره خوشگل هم بهش اضافه شده.

 

دیروز(۲۶/۵/۹۱)  روز پراسترسی داشتم. قرار بود برای شام بریم خونه دایی قاسم اینا. حاضرکه شدیم بابا حمزه گفت بریم گوشهای درسا خانوم رو سوراخ کنیم؟ منکه بااین حرف یه دفعه دست و پام رو گم کرده بودم گفتم: قصد داشتم یه روز مرخصی بگیرم بعد گوشهاش رو سوراخ کنیم تا ازش مراقبت کنم. باباحمزه گفت: اینقدرسخت نگیر. و بعداز شور دونفری ۵ دقیقه ای تصمیم گرفتیم اینکار رو انجام بدیم. رفتیم میدان شهرداری یه آقایی به اسم آقا بهزاد که توی مطب دکتر رزازیان تزریقاتی داشت وقبلا تعریفش رو شنیده بودیم  زحمت سوراخ کردن گوشهای دخملی رو کشید و دو تا گوشواره میخی سفید رو به گوشهاش حلقه زد.

جونم براتون بگه ازشما چه پنهون یک ربع یا بیست دقیقه طول کشید تا مراحل سرکردن و سوراخ کردن گوش درسا به پایان رسید اما توی اون چند دقیقه پوست ما رو کند از بس گریه کرد درصورتیکه دردی نداشت  چون چند روز پیش هم توی همچین محیطی قرارگرفته بود و واکسن زده بود  فقط ترسیده بود.

خلاصه با تمام این توصیفات یکی دیگه از دلنگرانیهام در مورد درسا برطرف شد و حالا دیگه خانوم خوشگله خوشگلتر شده چند روز دیگه گوشواره طلای خودش رو گوشش میکنم.

 امیدوارم اذیت نشی دختر گلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)