درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

درسا تمام دارایی من

اولین جشن تولد درسا

1390/12/28 20:38
نویسنده : ننه نی نی
67 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دختر گلم

 

یکسال ازعمر تو و من و بابا و همه آدمای دنیا گذشت. توی این یکسال اتفاقای زیادی افتاد که باعث شد تجربه های زیادی کسب کنیم. تو بدنیا اومدی  گریه کردی  خندیدن رو یادگرفتی   نشستی  غذاخوردن رو یادگرفتی  دندون درآوردی  کلمات مبهمی رو ادا میکنی   چند قدم راه میری...

عزیزم تجربیاتی که توبدست آوردی از همه مابیشتر بود.

اما من...

من مادر بودن رو تجربه کردم .مشکلات زایمان  شب نخوابیهابپای تو   دلشوره برای تو   از خود گذشتگی برای تو   گریه کردن برای تو     خندیدن برای تو     خوابیدن با تو     بیداربودن باتو     راه رفتن با تو ...

تویی که برای من فقط "تو" نیستی برای من خود "منی" .

روز۲۱ اسفند تولدت رو درحالی جشن گرفتم که شکوفا شدنت رو بیشترازپیش احساس میکردم.

حالا بگو تجربه های امسال تو بیشتره یامن؟

اما پدرت...

زندگی به عشق ما(من وتو).

به نظرمن پدرت تجربه های بیشتر وبهتری کسب کرده.

درسای عزیزم تولدت مبارک.دوستت داریم و باتمام وجود برای اینکه آینده خوبی داشته باشی تلاش میکنیم.                                                                            

                                                                      امضا : مامان فاطمه - بابایی حمزه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)